Home / آرٹیکلز / بیوی اپنے شوہر کے لیے یہ وظیفہ کر ے تو شوہر بیوی کی ہر بات مانے گا۔

بیوی اپنے شوہر کے لیے یہ وظیفہ کر ے تو شوہر بیوی کی ہر بات مانے گا۔

جن عورتوں کے شوہر ان کا خیال نہیں رکھتے ،ان سے محبت نہیں کرتے یا کسی اور میں دلچسپی رکھتے ہیں تو اب پریشان ہونے کی کوئی ضرورت نہیں .اگر بیوی یہ عمل کرے تو شوہر ا س کی محبت میں دیوانہ ہو جائے گا . اس کی ہر جائز بات مانے اور کبھی اس کے علاوہ کسی اور کا نہ سوچے اور شوہر اس کا تابع ہوگابہت ہی آسان وظیفہ ہے اگر آپ اپنی شرعی محبت حاصل کرنا چاہتے ہیں تو آج ہی یہ عمل کریں نتیجہ دیکھ کر آپ ہمیں دعائوں میں یادر رکھیں گے.وظیفہ کرنے کا طریقہ سورۃ یٰسین کے ہر مبین پر : حَسبُنَا اللہ وَنعم الوَکِیل نعم المَولیٰ وَنعم النَصَیرُ450 بار پڑھنا ہے سات دن یہ وظیفہ کرنا ہے۔

اور عمل کے اول و آخر تین بار درور شریف لازمی پڑھنا ہے.آپ آج سے ہی یہ وظیفہ پڑھنا شروع کردیں جلد ہی اپنے شوہر میں واضح فرق دیکھیں گے سورۃ یسین کا ایک عجیب عمل جو کہ ان عورتوں کے لئے ہیں جن کے خاوند ان کاخیال نہیں رکھتے اور ان سے محبت نہیں کرتے یا پھر وہ کسی اور میں دلچسپی رکھتے ہو۔ اگر بیوی یہ عمل کرے تو شوہر ا س کی محبت میں دیوانہ ہو جائے تو اور اس کا بے دام غلام بن جائے ۔ اس کی ہر جائز بات مانے ۔ اور کبھی اس کے علاوہ کسی اور کا نہ سوچے اور شوہر اس کا تابع ہوگا بہت ہی آسان وظیفہ ہے اگر آپ اپنی شرعی محبت حاصل کرنا چاہتے ہیں۔

تو آج ہی یہ عمل کریں نتیجہ دیکھ کر آپ ہمیں دعائوں میں یادر رکھیں گے. وظیفہ کرنے کا طریقہ سورتہ یٰسین کے ہر مبین پر : حَسبُنَا اللہ وَنعم الوَکِیل نعم المَولیٰ وَنعم النَصَیرُ450 بار پڑھنا ہے سات دن یہ وظیفہ کرنا ہے اور عمل کے اول و آخر تین بار درور شریف لازمی پڑھنا ہے بعض دفعہ ایسا ہوتا ہے خواتین اپنی والدہ کے گھر آ گئے ہیں اور شوہر ہمیں لینے کے لیے نہیں آ رہے تو اس کے لیے بھی یہ عمل کر سکتے ہیں۔ تو کسی بھی قسم کے مسائل ہوں۔ خاص طور پر میاں بیوی کے تعلق میں ۔ تو آپ یہ وظیفہ کریں۔ انشاء اللہ تعالیٰ آپ لوگوں کو فائدہ ہوگا۔ جیسا کہ میں نے پہلے بتا یا کہ گیارہ دن کا عمل ہے ۔

گیارہ دن عمل کر نا ہے۔ جمعرات سے شروع کر یں اور اتوار کو مکمل کر نا ہے یا اتوار کو شروع کر نا ہے تو جمعرات کو اس کو مکمل کر نا ہے یعنی گیارہ دن کرنا ہے چاہے اتوار سے یا جمعرات سے شروع کریں۔ انشاء اللہ تمام مسائل حل ہو جائیں گے۔ اور جتنے بھی جائز محبت کے حصول ہیں ۔ انشاء اللہ اس میں آپ کو کا میابی نصیب ہو گی۔ تو وظیفہ کیا ہے۔پارہ نمبر دو ہے۔ سورۃ بقرۃ کی آ یت نمبر 165کو زوجین میں سے کوئی بھی ناراض ہو تو کسی میٹھی چیز پر دم کر کے کھلا دیں۔ انشاء اللہ مہربان ہو جائے گایا ہو جائے گی۔ مگر آ یت کو ناجائز کاموں میں استعمال نہ کریں۔

About admin

Check Also

عورت صرف بچے پیدا کرنے کی مشین نہیں

کیا ہم نے کبھی سوچا ہے کہ ہمارے معاشرہ میں عورت مرد سے پہلے کیوں …

Leave a Reply

Your email address will not be published.